User Experience

2015 introducerer the Internet of Me

By 16. februar 2015 No Comments
[like]

Hvert år stikker Google hovedet ned i suppeterrinen, for at trække lidt brugbar statistik med op, der kan hjælpe os med at forudse de trends der vil ramme det kommende år. 2015 er ikke anderledes, og forudsigelserne byder ikke umiddelbart på nogle overraskelser. 

Think with Google har strikket en lækker lille infopgraphic sammen, der tegner et billede af de tendenser der er begyndt at røre på sig. Selvfølgelig tager tendenserne udgangspunkt i de ting hvor Google selv har en finger med i spillet, men da det også snart er alt, er det ikke helt ved siden af.

Hader du midlertidigt infographics, så er der her public service på vej i din retning: 
I
nternettet er officielt blevet alletilstedeværende, og binder os nu sammen som aldrig før. Vi har Google i lommen, om håndleddet, i brillen og snart i bilen. Platforme vil begynde at arbejde sammen på nye måder, der vil give os bedre og mere personificerede oplevelser. Vores elektroniske dimser måler vores skridt, vores hjerterytme og vores søvn, og hjælper os med at være effektive og sunde på samme tid. Vi er ved at rykke os fra en “Internet of things” til “Internet of Me” kultur. Det personlige internet, der handler om mig og arbejder for mig.

Med div. nye streamingtjenester, kan vi nu få information, underholdning og services når vi har brug for dem, uanset om vi er online eller offline.

Der er mere at hente i infographicen, så scroll away!

top-3-tech-trends-marketers-should-watch-in-2015_infographics

Leave a Reply

Oh goodie..

You found a secret quote. Now enjoy!

Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited, whereas imagination embraces the entire world, stimulating progress, giving birth to evolution.
– Albert Einstein
And if there is anything I can do for you, please let me know.